ik kan een avi bestand wel op de pc afspelen, maar niet via usb op de tv?

ik kan het via elke mediaspeler op de pc afspelen, ook vanaf de usbstick, maar de usbstick in de tv geeft alleen geluid weer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je TV heeft geen codec voor deze avi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet ik niet, alle andere avi bestanden die ik download doen het gewoon, ik kan ook in de eigenschappen van het bestand niets vreemds vinden.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is het een DivX bestand, deze hebben vaak een .avi extensie. Misschien kun je proberen dit bestand om te zetten naar een andere extensie. Freemake (zie bron) schijnt een goed en gratis programma te zijn om dit te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens naar de resolutie, is misschien te hoog.