Ik heb een film gedownload. Jammergenoeg is deze alleen voor PC. (.avi) Hoe krijg ik het zover dat ik hem op DVD kan kijken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

gebruik dvd-flick, dat is een fluitje van een cent.
als je ondertitels mee wil nemen, geef dan de de srt. dezelfde naam geeft als de avi, dan voegt dvd-flick deze automatisch toe.
verder kun je menu’s toevoegen en de ondertitels bewerken. erg veel mogelijkheden en niet zo moeilijk. na afloop moet je de map met deze bestanden op een dvd branden. kan ook met dvd flick
het duurt wel ruim een uur, dat is een nadeel, maar er is geen progamma die het sneller kan geloof ik.
succes ermee, als je nog vragen heb ze je het maar
groetjes jamie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kan hem omzetten naar een mpeg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het programma convertxtodvd, simpel, en heeft het klusje in c.a. 2 uur geklaard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn tegenwoordig genoeg spelers die met .avi-formaten om kunnen. Als je speler het niet ondersteunt moet je hem opzetten naar een ondersteunend formaat. DVDVideoSoft heeft hier hele goede programma's voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zeg weer Format Factory.
Kreeg ik onlangs als antwoord op een soortgelijke vraag.
Werkt uitstekend. Alle formaten naar alle formaten, freeware en snel.
zie bron voor de link
Met dank aan PPL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet het branden op een DVD.