Krijg ik met mijn cjp pas kprting bij de bios?

Zo nee: hoeveel kost een filmpje voor 2 volwassenen en 2 kinderen ong.? (Bioscoop)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Ja, je krijgt korting met een CJP pas (10%).
Hoeveel de kaartjes kosten, hangt af van hoe oud de kinderen zijn en naar welke bios je gaat. Je kunt uitgaan van €10, tenzij je naar een voorstelling bij Pathe gaat voor 12:00u.

Toegevoegd na 39 seconden:
Voor 12:00u is het namelijk €6,50 als het niet goedkoper is.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb me vergist, 10% korting krijg je alleen bij bepaalde winkels. Bij de pathé krijg je TOT €2 korting, en bij MovieZone €1.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je krijgt korting met je cultuurkaart, maar dat geld dan alleen voor je zelf, ik heb het zelf ook een keer gedaan, daar in de bioscoop wisten ze er niks van, dus het is niet bij iedere bioscoop, maar je kan het altijd vragen!! en desnoods, het staat altijd wel in het boekje die je er bij hebt gekregen!
Bronnen: