Zingen Queen Latifah, Dolly Parton, Keke Palmer en Jeremy Jordan zelf in de film Joyful noise?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

"Joyful Noise" is een musical film waar in de sterren als Queen Latifah, Dolly Parton, Keke Palmer, Courtney B Vance en de Jeremy Jordan. De muziek is geschreven en gecomponeerd door Todd Graff. En de gospel muziek is geinspireerd door Mervyn Warren.

Toegevoegd na 1 dag:
Ja ze zingen zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zingen ze zelf of niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraag was of ze zelf zingen.. :)
Ja. In de beschrijving van de soundtrack staat: "performed by the cast", en dat betekent dus dat de acteurs in de film zélf zingen. En Dolly Parton zingt niet alleen, maar zij schreef enkele van de songs zelfs speciaal voor de film.
Amadea