Weet iemand waar ik de film van 'de avonturen van Rick de Smid' kan kopen (Engels of Nederlands)?

Dit is een fantasy Tsjechische kinderfilm uit 1983. Officiële naam is: O statecném kovári. Letterlijke vertaling is de dappere smid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

ik weet niet of het een video mag zijn maar anders kan je hier is kijken: http://www.9lives.be/forum/multimedia/590751-300-videocassettes.html

Toegevoegd na 21 seconden:
videoband*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of bij ebay. Het internationale marktplaats, die hebben ook wel eens nieuwe spullen erbij zitten. Als het uit tsjechië komt heb je best kans dat het daar wel te krijgen is en anders moet je op een tsjechische site kijken maar dat lijkt me lastig.
het makkelijkst (en goedkoopst) is om gewoon op youtube te zoeken en daar te kijken of een andere site die films gratis beschikbaar stelt. ;)