Waar kun je net zulke WebShooters als in de nieuwe Spiderman film krijgen (niet zulke voor kinderen)?

Zulke banden die je om je armen kan doen, niet van die grote dingen, en als je klikt met je vinger dat er een web uitkomt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/zulke-webshooters-spiderman.344172
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe oud ben je Spiderboy? Als je in dit soort dingen gelooft, ben je toch een kind?

Antwoorden (1)

Dat kan niet

Peter Parker de stripfiguur heeft ze zelf bedacht en gemaakt

Hij is/ was een zeer intelligent student en heeft met zijn kennis van natuur kunde een vloeistof bedacht die verschillende vormen aan kan nemen door de pols banden die hij ook zelf bedacht heeft

In de film gaat dit natuurlijk met special effects

Dus behalve de kinder web spuiters bestaan ze helaas niet