Dat zal nog wel enige tijd duren. Want de film draait momenteel nog in de bioscopen. Vanaf 3 juli kan je er een DVD van kopen.
Hopelijk begrijp je dat de mensen die aan de film meegewerkt hebben daar geld voor moeten krijgen, en dat daarom niet zomaar van alles op internet mag worden gezet. Als jij niet naar de bioscoop wilt om "Achtste groepers huilen niet" te gaan zien, dan raad ik je aan volgende maand de DVD aan te schaffen. Dan kan je 'm zien op elk gewenst tijdstip.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben kapper, daar verdien ik mijn brood mee. Dankzij de beunhazen en goedkope scharen en boekjes waaruit je kan 'leren' hoe je ongeveer moet knippen hebben wij minder klanten. Daar ligt ook niemand wakker om. Ik maak optimaal gebruik van de mogelijkheden die mijn pc in combinatie met internetverbinding biedt, waarom betalen als iets gratis kan? Mensen die dit zeggen zullen gek zijn, of liegen. ;-) of ze weten simepelweg niet hoe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha mee eens ^^