Ik zoek een film over bedrijf dat chips in mensen hun hersenen stopt en reclames afspeelt. Weten jullie misschien welke film?

De film gaat over een man die een ongeluk krijgt en in het ziekenhuis beland. Hij krijgt een chip in z'n hersenen van een bedrijf, omdat hij een experiment is. Ze spelen reclames af, waaronder een reclame van een horloge. Op een duur komen 2 jongeren hem te help (een jongen en een meisje). Later ontmoet hij nog een gehandicapte jongen die goed is in hacken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Je beschrijving komt 100% overeen met de film 'Hardwired' (2009)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wel met chips in de hersenen dat is Total Recall uit 1990 met Arnold Schwarzenegger van regisseur Paul Verhoeven.
Er is een remake van uit 2012, maar die heb ik nog niet gezien. Als ik het verhaal lees dan bevat het wel heel veel elementen die jij hier noemt.