Hoe heet de film met Leonardo dicaprio waarin hij in het begin als een soort schoonmakeer werkt en dan een raadsel oplost op een soort schoolbord?

Dat stukje zit in mijn hoofd.. Voor de rest zou ik even niet weten hoe het verder loopt.. Volgens mij ontmoet hij dan een oudere man als psycholoog waarmee hij diepe gesprekken voert.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Je bedoelt Matt Damon in Good Will Hunting?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het echt Leonardo dicaprio betreft dan is het een remake van Good Will Hunting.

Anders bedoel je Matt Damon