Welke gevangenis film gaat over een onschuldige die veroordeeld wordt en begint te schreeuwen, janken, vloeken, huilen, puur uit woede?

Hallo,

ik zoek een gevangenis film waarin iemand onschuldig veroordeeld wordt tot gevangenis straf en waarbij de onschuldige dader begint te schreeuwen, janken, vloeken, huilen, puur uit woede dat hij of zij eigenlijk onschuldig is...

Bestaat er zo'n film hierop gebaseerd?

Of die er een beetje op trekt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onschuldig maar deze persoon blijft er juist rustig bij Een hele mooie film, genaamd: Green Mile
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Green Mile ken ik, ik zoek een ander film, toch bedankt dat je meedenkt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan

Antwoorden (4)

The Shawshank Redemption of The Green Mile/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
The Hurricane ook zo'n film
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Green mile vloekt er niemand . . .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In The Shawshank Redemption hoor ik de veroordeelde ook nooit vloeken en tieren. Hij is alleen maar bezig met de zorg voor zijn medegevangenen (en zelfs de bewaarders) en uiteindelijk natuurlijk met ontsnappen.
Law Abiding Citizen
The Shawshank Redemption
Das Expiriment (2001)
The Experiment(2010)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alcatraz wel een oudje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar is toch niemand onschuldig?
Anger Management.
(niet echt een gevangenisfilm maar het laat op een komische wijze zien hoe je in het echte leven getriggerd kunt worden dat je door het lint gaat).