ik ben de titel van een hele toffe film kwijt, weet iemand deze?

De film gaat over een man en vrouw die alletwee weg van huis gaan als ze worden gebeld door een ontvoerder die hun dochtertje heeft. Later voegt deze ontvoerder zich bij hun en moeten ze opdrachten doen zodat het dochtertje blijft leven.
Later wordt de man zelfs uitgedaagd iemand te vermoorden. Het blijkt later de vrouw van de ontvoerder te zijn, waar de man een affaire mee heeft.
Uiteindelijk bleek de vrouw ook in het complot te zitten en is het dochtertje nooit in gevaar geweest.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah ja, ik ken hem ook, behalve de titel :s
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had nog niet naar de reacties gekeken, maar het is inderdaad 'Butterflies on a Wheel', check de trailer maar.

Antwoorden (2)

is dat niet Nick of Time met Johhny Depp
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, daar wordt het meisje ontvoerd terwijl ze met haar vader (Depp) onderweg is.
Butterfly on a wheel zou het kunnen zijn.