is docter emmet brown, uit back to the future, dood levend of verdwenen, kan iemand mij duidelijk uitleggen wat er gebeurd is met hem?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Aan het eind van de film vertrekt hij met de trein naar het verleden, want in de toekomst is hij al geweest.

zie hieronder, wat overigens ook het plot / het eind is van de film.

"Net als Marty denkt dat hij Doc nooit meer zal zien, verschijnt een vliegende locomotief uit het niets.

Deze locomotief is een nieuwe tijdmachine, met Doc aan boord.

Hij blijkt getrouwd te zijn met Clara en twee kinderen te hebben met de namen Jules en Verne, naar Jules Verne.

Hij geeft Marty een foto die werd gemaakt toen hij en Doc aanwezig waren bij de onthulling van de stadsklok (die in 1955 door de bliksem werd getroffen).

Wanneer Marty hem vraagt waar Doc nu heengaat, antwoordt hij dat hij niet naar de toekomst zal gaan omdat hij daar al is geweest.

Als Jennifer vraagt hoe het kan dat de ontslagbrief blanco is geworden antwoord doc:"Omdat je toekomst nog niet geschreven is, van niemand, het is maar wat je er zelf van maakt, dus maak er het beste van."

Daarna vliegt de trein van het spoor, keert in de lucht, en vliegt recht op het beeld af zoals de De Lorean deed aan het eind van de eerste film."

Toegevoegd na 46 seconden:
Conclusie: Hij is dus levend verdwenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is simpel die bestaat niet het is een acteur die de rol in de film speelt de naam van deze acteur is Dan Castellaneta
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
De acteur heet Christopher Lloyd hoor.
ronron1212
12 jaar geleden
Lees even de link
http://nl.wikipedia.org/wiki/Back_to_the_Future:_The_Animated_Series
gvrox
12 jaar geleden
De min is overigens niet van mij... maarre, de acteur in de films is nog steeds Christopher Lloyd, degene die jij noemt deed de stem van het karakter in een tekenfilmserie.