Waar kan ik de sound of music online kijken??

Ik wil hem graag gratis zien en met Nederlandse ondertiteling. Geef site!!

Toegevoegd na 8 uur:
Wil je de site geven? (zo goed)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (1)

Ik heb het toch gevonden voor je.
http://www.moviesnl.com/the-sound-of-music-1965
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dit is niet de hele film want die duurt veel langer, er zijn hier stukken uitgeknipt! Maar daar kan jij natuurlijk ook niets aan doen. Maar ik zeg het maar even.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie het nu ook, dit wist ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij werkt zelfs helemaal niet: file invalid, kreeg ik.
Dat die oude Sound of Music toch weer wordt gevraagd. Ik heb hem zeker 25 keer gezien en kan er gerust voor de 26e keer naar kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De film speelt bij mij wel af, misschien even op F5 klikken en nogmaals af laten spelen.