Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is stay tuned (film) ergens goedkoop te verkrijgen. het liefts in een webshop

Na een ruzie tussen echtgenoten Roy en Helen Knable klopt de geheimzinnige Spike op de voordeur. Hij biedt Roy het ultieme tv-systeem aan. Roy wordt samen met zijn vrouw weggezogen in de tv-programma's van de hel, met shows waaronder 'Driving over Miss Daisy', 'Northern Overexposure' en 'Autopsies of the Rich and Famous'. Alleen hun zoon en dochter kunnen hun nog redden.

Toegevoegd na 12 minuten:
en is er ook ergens ondertiteling voor te vinden (bij downloaden, bedoel ik dan)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
837

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

jawel, hier zijn de download links voor rapidshare
zie de bronweergave van dit bericht om het tekstbestand te downloaden waarin de downloadlinks voor de film staan.

helemaal gratis overigens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan Amazon proberen. Maar dan heb je wel een cradit card nodig en ik denk dat je goed moet letten op regio codes en ondertitels.

Je kan evt ook bij de balie van de freerecordshop vragen. Succes is een beetje afhankelijk van wie er achter de toonbank staat maar in mijn ervaring kunnen ze een film meestal wel bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding