welke film is dit ?

Zo een man is de enigste overlevende op aarde.
en de nieuwe aarde is volledig kapot allemaal bruine mensen wonen in soort bootjes die op rotsen hangen.

elke nacht/ochtend verdwijnt er iemand.
Daarna gaat hij zo een klein meisje redden en komt onder de grond terecht bij die monsters.

Bedankt alvast.

Toegevoegd na 14 minuten:
Het heeft denk ik ook iets met 2012 te maken.

de hoofdrol speler was een witte man (30 jaar ofzo)

en hij heeft in de nieuwe aarde te maken met een allenstaande moeder + een dochter

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken die film inderdaad ook, speelt Kevin Kostner niet in die film?
Ik kan er ook niet opkomen.
Er verdwijnen steeds kinderen die de grond in worden getrokken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt wiseguy =) Me geheugen komt weer bij.
iedereen wordt maar 30 jaar ofzo. :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die meneer de enige overlevende is,waar komen dan die kleine meisjes en bruine mensen vandaan?

Het beste antwoord

The time machine ? 2002 versie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien I Am Legend?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat van die bruine mensen in die huisjes aan de rotsen is absoluut van the time machine. Ook van dat kleine meisje....
Wat dat met 2012 te maken zal hebben weet ik niet... maar die beelden staan me toch nog bij. Heb m destijds in de bios gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dit komt me heel erg bekend voor.
ik dacht eerst aan The Time Machine.
en ik denk eerlijk gezegd dat dat het ook is.
...

ja, dat is hem.
The Time Machine.

Toegevoegd na 2 dagen:
begint de film trouwens zo?

de hoofdrol speler heeft een date met zijn vriendin.
maar elke keer dat hij bij zijn vriendin komt gaat zijn vriendin dood.
hij stapt in zijn tijdmachine en reist heel vaak terug.
maar elke keer gaat ze dood.
zo word ze een keer dood gereden door een koets.
de laatste keer worden ze bestolen.
maar dan schiet de dief zijn vriendin dood.

dan komt hij in zijn tijdmachine terecht.
per ongeluk reist hij in de tijd en komt in de tijd waarin de technologie op zijn toppunt zit.

dan reist hij nog een keer.
dit keer is de maan kapot gegaan en vecht de mens tegen de natuur om in leven te blijven.

dan reist hij nog een keer.
dan komt hij in de tijd waar jij over sprak.

komt je dit bekend voor?
dan is de film die jij bedoeld The Time Machine
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
i´am a legend