In welke film gaan studenten een bos in, waarna er een student verdwijnt, geheel gefilmd met een handcamera?

De film gaat over een groepje studenten die het mysterie van een bos willen ontrafelen. In dat bos worden steeds mensen vermist ofzo. Eenmaal aangekomen in het bos blijkt de kaart niet meer te kloppen, waardoor ze niet meer uit het bos kunnen komen. In een van de nachten word een van de studenten ontvoerd. Voor de rest horen ze 's nachts allemaal geluiden en er is nog iets met stenen? Ook vinden ze de tong van de ontvoerde student terug. Op het eind van de film zien ze de vermiste student in een huis aan de galg hangen.

Dit is ongeveer alles wat ik nog weet van de film.

De hele film is met een handcamera gefilmd omdat het een reconstructie van een waargebeurd verhaal is volgens mij.

In de titel zat volgens mij ook het woord ''black''.

Alvast bedankt!:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekkere film :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel gehijg, gekraak, geren en geritsel en verder erg weinig? Opgenomen als een reportage? The Blair Witch Project!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt , bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niets waargebeurds aan, maar wel heel slim gedaan.

Antwoorden (4)

The Blair Witch Project :)

Toegevoegd na 37 seconden:
Hier de IMDb page: http://www.imdb.com/title/tt0185937/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was een makkie he ;) +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter kon de beschrijving inderdaad niet, haha.
Klinkt als 'the blair witch project'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bizar dat je zelfs een min kunt krijgen voor een volkomen correct antwoord......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, daarom van mij een plus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Blij, 7 is zeker genoeg, maar deze stonden er nog niet toen ik die min kreeg, vandaar mijn reactie.
Overigens interesseren die punten mij helemaal niks maar ik vind het gewoon een beetje flauw als je een min krijgt terwijl het antwoord gewoon correct is.
Was dat niet the Blair Witch project?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en die min is dus stom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, maar om nou het zelfde antwoord nog een keer te geven eigenlijk ook. Min is overigens niet van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had niet gezien dat er al geantwoord was. Vraag me niet hoe ik die over het hoofd heb kunnen zien want dat is mij ook niet duidelijk. Maar ik zal voortaan beter opletten ;-)
Zeer zekers "The Blair Witch Project".