Als ik mijn video op youtube upload blijft die vast hangen op 0 % waar kam dit door komen?

Ik heb het al met een .avi en .mpeg geprobeerd. Hij komt dus niet verder als 0%.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik vind persoonlijk youtube zelf een trage uploader, want bij mij doet ie ook niks daarom gebruik ikpzelf een gedownloade versie.

Ga maar naar google en typ youtube uploader. En pak dan dvdvideosoft deze is 10x zo sneller met uploaden.