Hoe kan ik een film vinden zonder titel?

Al een oude film, horror. Gaat over een motorbende /vriendenclub die zich verveeld. De leider pleegt zelfmoord, rijdt zich te pletter, wil perse met motor begraven worden maar rijdt vlak na de begrafenis met zijn motor uit z'n graf. Hij verteld de geschrokken bendeleden hoe dat dat kan en 1-voor-1 volgen ze zijn voorbeeld. Elk op een andere manier, met bijbedoeling de mensen zo goed mogelijjk te shockeren. Ze blijken echter niet onsterfelijk en vinden ieder een gruwelijke (tweede) dood. Is echt al heel oud maar misschien weet toch iemand n.a.v deze uitleg wat de titel van deze film is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Psychomania a.k.a. The Death Wheelers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Musonius
12 jaar geleden
Op YouTube te bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=vby7lSQMEnY&feature=related