(engels) Ilene Woods als Cinderella
(nederlands) Assepoester - Joke de Kruijf

Toegevoegd na 2 uur:
Nog voor de duidelijkheid, want blijkbaar wordt dat niet overal begrepen:
De Nederlandse versie (met Joke de Kruijff) is niet het origineel en kwam niet in 1950 uit (maar in 1990 nagesynchroniseerd door Joke, daarvoor was al wel in de bioscopen te zien na 1950).
Ik hoop mijn antwoord zo verduidelijkt te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
joke de kruijff in 1950 ???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het origineel is uit 1950, de nederlands gesproken versie kwam pas voor het eerst in 1990.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(en dan doel ik op de uitgebrachte Assepoester, niet de versie die alleen in de bioscopen te zien was..)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde met Joke de Kruijff inderdaad niet die in 1950 (de Nederlandse is ook niet het origineel).

Andere antwoorden (2)

Dat is Ilene Woods
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zucht ... te laat :) was ook te makkelijk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, ik was nog later...
Ilene Woods

Toegevoegd na 39 seconden:
En Joke de Kruijf in de Nederlandse bewerking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in 1950 ? echt niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Rick ga dan zelf op zoek inplaats van antwoorden aftewijzen.