Op tv zie je bij een geboorte soms baby`s die pas een paar dagen oud zijn - huren ze deze in en smeren ze die kindjes nou echt onder met namaakbloed?

Met 'op tv' bedoel ik dus een geboorte als in GTST oid. Er zijn dus mensen die hun baby van een paar dagen model laten zijn en dan zitten ze onder de smurrie 'alsof het echt is'; of is het wellicht trucage?

Ik weet wel dat je vaak baby`s ziet die 'al' 1 of 2 maand zijn, maar heel soms zijn ze m.i. écht nog heel klein....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

ja sommige ouders stellen zich daar voor open en de kids hebben geen inspraak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ontelbare casting-en modellenbureau's voor baby's. Hier kunnen ouders hun kindje laten inschrijven voor modellenwerk in film of reclame.
Ook zijn er sites waarop baby's worden gezocht, bijv.:
http://www.filmcastings.nl/?action=plist&id=37&reset=1&row=3