Welke film is dit? Het eindigt dat stel toch niet gaat scheiden

Jaren geleden heb ik een film op tv gezien en ik kan het niet meer terug vinden.
Ik vermoed dat de film gemaakt is tussen 1980 - 2000. Het is een (rustige) drama film.
Het gaat over een stel met een jongen en een meisje (als ik mij goed herinner)

Ze hadden het behoorlijk gehad met elkaar en lagen in scheiding. Na van alles meegemaakt te hebben komen ze op het eind tot de conclusie dat ze zoveel herinneringen hebben en dat hen dat bindt.
In deze laatste scene is stappen ze uit de auto op een strandje of oever aan een (groot) meer.

Ik heb imdb enzo al heel veel nagezocht. Maar kan het niet vinden.

Herkent iemand dit einde?
Welke film is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij bedoel je "The story of us', met Bruce Willis en Michelle Pfeiffer:

http://www.imdb.com/title/tt0160916/
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Dit is 'm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb de laatste scene gevonden op youtube :)
Dat lijkt er inderdaad wel heel erg veel op wat ik mij herinner. :-)
Hij wordt met oudjaar uitgezonden op net5!
Ik wil voor de zekerheid nog ff wachten met sluiten van de vraag.
Maar alvast heel erg super bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks!