Is er een horror film die heel rustig en onschuldig begint en vervolgens enorm shockeert?

Een vriend van me heeft een hekel aan horror films en kijkt enkel lamme comedy films. Vanavond wil ik hem graag verrassen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (7)

From Dusk till Dawn kwam gelijk in me op, begint niet echt rustig maar iig helemaal niet als horrorfilm, dat komt pas op het midden van de film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tweede helft is horror, althans ik zou niet moeten weten hoe ik het anders zou moeten noemen. En hij begint zeker niet rustig :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja geweldig! Heb hem in de bios gezien. Voor de pauze niks aan de hand. Na de pauze dacht ik dat ik per ongeluk in een andere zaal was gaan zitten :-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hem op Lowlands gezien, nog nooit een publiek zo uit zijn dak zien gaan bij de eerste headshot.
Splinter

begint heel normaal, maar als ze eenmaal bij een tankstation komen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt niet. Er is een soort proloog waarin een man kapot word gebeten.
House of wax begint op zich ook niet eng, maar wordt wel enger naarmate de film vorderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een film met Paris Hilton erin noem ik zeker een horrorfilm :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whahaha xD Ja erg he :p
Orphan begint met een normaal gezin dat een meisje adopteert, vanaf dat moment gaat het allemaal niet zo goed meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, nou Orphan die begint sowieso al niet zo lieflijk met die nachtmerrie bevalling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja lol, dat was ik vergeten, :p
- 1408 geloof ik.
- De Hostel-films: stelletje jongeren gaat op vakantie, pompiedom niets aan de hand.
- hele ouwe horrorfilms beginnen meestal heel rustig, bijvoorbeeld The Birds, Carrie en The Exorcist.
- The Mist. Alles koek en ei tot de mist verschijnt.
- The Descent. Groepje vriendinnen gaat gezellig grotten bezoeken tot de monstertjes komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorority row

Er is een groot feest in het huis van Theta Pie. Zes studenten van Theta Pie halen een grap uit met de vriend (Garret) van hun medestudente (Megan), die totaal uit de hand loopt. Megan doet alsof ze dood is en Garret denkt dat hij Megan te veel pillen heeft gegeven. Uiteindelijk haalt Garret de andere zes meiden en gaan de met hun zessen inclusief Megan naar een verlaten plek, waar Garret Megan doorboort (terwijl ze helemaal niet dood is, later is Megan vermoord en wordt ze de in een grot gedumpt.. Na 8 maanden krijgen alle meisjes een sms met het moordwapen er op en worden ze en voor een vermoord maar door wie en hoe stoppen ze het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lachen, ga ik zeker kijken.
the human centipede, 2 meiden doen een road trip en alles loopt op rolletjes, tot de auto het begeeft...