ik wil een film zien die ik al eerder heb gezien en nu al een tijdje kwijtben :( wie kan me helpen ?

een pas getrouwd koppel gaan op reis en onderweg hebben ze een meisje omvergereden en dan komt politie enz... dan als ze op hun besteming aankomen trekken ze foto's en er komt een geest op en ik denk dat die man een fotograaf was en dan gebeuren er erge dingen de rest ben ik jammer genoeg vergeten + de titel dus aub wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zou het "Shutter" kunnen zijn?
http://www.imdb.com/title/tt0482599/

Toegevoegd na 3 minuten:
Shutter komt uit 2008 en is een remake van de Thaise horrorfilm met dezelfde titel uit 2004.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje ik ben die al sinds 2008 letterlijk kwijt !