Wanneer komt de film: the three musketeers op dvd uit?

Ik wil de dvd graag kopen, wanneer komt de film op dvd, en waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je de 2011 versie bedoelt, die komt (helaas) pas rond februari uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan je al lang kopen bij Bart Smit, Blokker, Free record Shop etc. On line bij Bol:

http://www.bol.com/nl/p/dvd/three-musketeers/1002004000077976/index.html?Referrer=ADVNLGOT0020101002004000077976
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet degene die ik bedoelde: ik bedoelde die ene met Orlando Bloom en Logan Lerman etc. Weet je over welke ik het heb?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kennelijk niet, maar dat kan ik niet opmaken uit je vraag.