meestal 15 minuten. Hang ervan af in welke bioscoop je bent. Vraag het anders aan een medewerker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat hangt inderdaad af van de bioscoop. In kleinere bioscopen is dat meestal 15 of 20 minuten. Maar in pathé hebben ze niet eens een pauze. Gewoon lekker doorkijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet naar welke bioscoop je gaat maar bij de Pathe bioscopen zijn geen pauze's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschillend.
Soms lassen ze een pauze in tussen de films en soms ook niet. Dit heeft niet te maken met welke bioscoop je gaat.
Als er pauze ingelast wordt dan duurt dit tenminste net zo lang als er mensen aan de kassa staan voor popcorn en drinken en snoep. Eerder starten ze niet met de 2de helft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een optimale filmbeleving is er een zonder hinderlijke onderbrekingen. Films draaien in Pathé dan ook zonder pauze, met uitzondering van sommige kinderfilms en alle films die vertoond worden in het Pathé Rembrandt theater.