Uit welke Star Wars film komt het citaat van Yoda 'Fear Leads to the Dark Side'?

Toegevoegd na 4 uur:
"Fear is the path to the dark side"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Uit Episode 1 (the phantom menace), tenminste als je bedoelde "Fear is the path to the dark side."

Toegevoegd na 2 minuten:
(en gaat verder: ) Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. I sense much fear in you.
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeps: http://www.youtube.com/watch?v=CJeKS0gNz48 En nog meer mooie quotes van Yoda zijn te vinden op
http://www.youtube.com/watch?v=fE8PieLJttY
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit natuurlijk ook, bedankt ! ;)
gvrox
12 jaar geleden
"The other side, very dark it is" "Shut up Yoda and eat your toast!" is helaas geen quote maar gewoon een leuke grap :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje !

Andere antwoorden (3)

Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen. Het juiste citaat is:

Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.

Komt uit the phantom menace.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones...