hoe kan ik een film bestand in MPEG 4 of H263 krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gebruik hiervoor het gratis programma Any Video Converter, dat converteert nagenoeg alles:

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of http://www.dvdvideosoft.com/converter/video/h263-video-converter.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd dat progamma is geniaal
"any video converter"
Hiervoor moet u het huidige video bestand converteren naar het gene u verkiest. Dit kan u best doen door gebruik te maken van het gratis programma - Freemake Video Converter! Dit is een zeer gebruiksvriendelijke en makkelijk te gebruiken proggie waar u zo goed als alle video-formats en codecs mee kan converteren. Dit is ook volledig naar keus in te stellen.

Download het programmatje op de website die ik bijvoeg als link, installeer het (wanneer die vraagt om Net 4.0 te installeren, ga gerust u gang, dit heeft u nodig om met het programma te kunnen werken), en u kan het gebruiken.

Open het programma, voeg het te converteren bestand toe, click op de format (avi,mpeg,flv...) waarin u de video wil converteren, klik nog op instellingen om alles te 'fijn tunen' en dan converteren maar.

Veel plezier!