Welke film ging over gestoorde experimenten met mensen, in Azie. Ik dacht japan tijdens de tweede wereld oorlog?

Obscure film, lijkt bijna op een documentaire maar lijkt me onwaarschijnlijk want het is te gruwelijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

De film die ik voor me kan halen waarin deze gruwelijke martelingen in beeld gebracht worden is Men behind the sun. Inderdaad obscuur...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vrij zeker Men Behind The Sun,gaat over "Unit 731" waar Japanse dokters en geleerden medische experimenten uitvoerden op vooral Chinese en Russische krijgsgevangenen,allemaal rond de tijd van de WO II.
Films is te downloaden als je even zoekt,is idd wel vrij gruwelijk nu en dan,maar dus wel gebaseerd op de werkelijkheid.