Ik zoek een film die al oud is, het gaat over roodkapje, Ik weet nog dat er een man in speelde die heette gotfried. iemand enig idee?

Er zit ook een scene in, dan dansen ze met zn alle in n weiland. Ik weet ook nog dat de wolf een normaal mens is, maar die kon veranderen. Haar vader wordt gevangen genomen door de boze koning. Ik was toen een jaar of 8. dus ik denk dat de film ergens uit 1990 moet komen. het is niet The Company of Wolves in ieder geval. Het is een realistische film, dus geen cartoon.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik herinner me net dat het meer over de rode cape gaat! het meisje krijgt van haar oma een rode cape..en zo begint de film. Ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dat is Red Riding Hood uit 1989: http://m.imdb.com/title/tt0093831/