Hoe heet deze film?

Ik zag net een vraag van iemand met de vraag wat de naam van een film was. Zelf ben ik ook op zoek naar de naam van een film.. Het gaat over een man/ groep mensen, die een vrouwelijke robot maken. De vrouwelijke robot ziet eruit als een echte vrouw voor andere mensen. De robot wordt ook populair dacht ik als "het gezicht" voor een bepaald make-up merk. Andere figuren uit deze film, krijgen op den duur natuurlijk argwaan. En beginnen het dan allemaal uit te zoeken enz. Iemand een idee?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ohja, het wordt niet een echt mens, maar alleen te zien via computers dacht ik

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

S1m0ne? Met Al Pacino? Al gaat die film niet over een robot, maar een virtueel meisje. In een computer dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, dit is hem. Echt onwijs bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor jou altijd Juliette ;)

Andere antwoorden (2)

bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit is hem niet helaas, hij is recenter..
Stepford wives?