Wat is de naam van deze film?

Een film waarin de mensen zoveel worden geholpen door techniek dat ze zelf niks meer weten/kunnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je meer info?
Ik ken best veel films!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was een comedy toch? Hij was laatst op tv waarbij iemand in de tijd reisde en waar iedereen dom was geworden of zit ik ernaast?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Unofficial die is het!! weet je de titel nog?

Het beste antwoord

Volgens mij ben je op zoek naar "Idiocracy", uit 2006.
Joe, een doodgewone soldaat, wordt door het Pentagon uitgekozen om aan een geheim experiment mee te werken. Het is de bedoeling dat hij een jaar wordt ingevroren, maar hij wordt vergeten en ontwaakt pas in de 26e eeuw. Joe komt terecht in een samenleving waarin de bevolking op Aarde uit ontzettend domme mensen bestaat, zodat hij meteen de meest intelligente persoon op Aarde is.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,die moet het zijn!!!
Ik wilde deze ook als antwoord geven,want ik had er over nagedacht na mijn reactie's hier.En toen IMDB gecheckt want ik herkende het ondanks de weinige info.
Kan niet fout zijn lijkt me!:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist, dat is hem! Hartelijk bedankt voor het zoeken en vinden ondanks de marginale omschrijving.

Andere antwoorden (4)

Klinkt eerlijk gezegd als Wall-E.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was geen animatiefilm. En zeker geen Wall-E
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn favoriete animatiefilm!
Wall-E en Eva zijn zo grappig en lief samen.<3
"I, Robot"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien "The Island"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In 'Surrogates' met Bruce Willis leven de mensen middels hun robot en komen ze zelf helemaal nooit meer hun huis uit.
Bronnen: