Wie weet welke film ik bedoel? (zie beschrijving)

Het gaat over een meisje wat in de wereld van nacht club dansers/strippers terechtkomt. Ze doet dit uiteindelijk zelf en is dan succesvol, tot ze haar vader tijdens een voorstelling tegenkomt. Volgensmij doet ze dit om haar studie te betalen. Daarna trekt ze in bij haar collega wie op het einde overlijd omdat ze drugs genomen heeft vlak voor een operatie.

Klinkt er vaag ja, dit is het enige wat ik me herinner .. maar wie herkent dit? Ik zou de film nog wel eens willen zien want het einde vond ik wel apart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk aan' Show Girls'
Eerst aan Coyote Ugly trouwens,maar die is het niet hè?

Antwoorden (1)

Ik denk dat je Coyote Ugly uit 2009 bedoelt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Herstel: 2000