Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe de nieuwe film heet met will smith en z`n zoontje Jaden Smith, van begin 2011?

Het gaat over aliens, ik heb er ooit een trailer van gezien, en hij is volgens mij ook in de bioscoop geweest, alleen vroeg ik mij af hoe die film heette.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The Pursuit of Happyness is uit 2006, niet uit 2011 zoals de vraagsteller beweert en er komen geen aliens in The Pursuit of Happyness voor fus ik enk dat all antwoorden fout zijn, of de details van de vraagsteller zijn fout..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit voorjaar zou die film uitgekomen moeten zijn, en gaat wel over aliens en is met Will Smith en z`n zoontje. Pursuit of Happyness is al een paar jaar geleden.... Maar omdat dit jaar benoemd zou zijn voor filmwereld voor aliens, dus bij hollywood enzo, had ik toen de trailer gezien. Maar ik vraag me nog steeds af hoe die film heet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bedoel je misschien One Thousand A.E.?

The pursuit of happyness is 5 jaar oud en gaat niet over aliens.

One Thousand A.E. gaat over een vader en een zoon die op een onbekende planeet terechtkomen.
De film komt in 2013 uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u wel, dat is de film ja. Jammer dat hij dan pas uitkomt, want hij lijkt me wel heel leuk :P

Andere antwoorden (3)

The pursuit of happiness
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Link vergeten...
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/The_Pursuit_of_Happyness
Inderdaad The pursuit of happines :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
the pursuit of hapiness
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
the puirsuit of happines bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The pursuit of happiness bedoel je........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha :P.... Maar die bedoelde ik niet, het ging over aliens en hij schijnt begin dit jaar te zijn uitgekomen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding