ik zoek een film

hey ik zoek een film die gaat over een meisje die naar de middelbare school gaat en daar zijn er nog 4 meiden ( heksen) die haar bij haar groep willen alleen zij wil niet en dan proberen ze haar over tl halen en als ze dat niet wil dan doden ze haar vriendje en zeggen dat ze hem alleen terug kan krijgen als ze zich aansluit bij hun wat ze dan doet alleen hem niet terug kan krijgen

weet iemand hoe deze film heet ik zoek hem al heel lang

Toegevoegd na 41 minuten:
volgensmij is het niet de craft want dat meisje dat er dan bij komt om haar vriend te redde dood die andere meiden om dat hun satan wille oproepen ( weet het niet zeker ) en in die film weet ikook nog dat de ouders van dar meisje ook dood waren

Toegevoegd na 44 minuten:
oja en ze haat die meiden heel erg en het einde is zielig want dan staat ze voor de boom waar haar vriendje was vermoord en ze kan hem neit meerterug krijgen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je The Craft misschien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Blair Wich Project?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoeld "The School of Satan" met die bitch (vervelende dame) uit 90210...

De bovenstaande antwoorden met 'The Craft' vind ik overigens niet zo'n slechte optie. Alleen zijn het hier in totaal maar 4 meiden. Maar hier word niet in gemoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yep da's The Craft..kei vette film idd