Aiptek pocket cinema T20 of T15 kopen?

Hoi ik wilde graag een beamer voor 100 euro ik had aan de aiptek pocket cinema T20 of de T15 gedacht welke is beter?

ik wil graag de computer aansluiten en videos enzo laten zien is de usb kabel lang? heeft hij een afstandbediening?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit soort type beamers zijn vooral ontwikkeld voor presentaties. voor reizende zakenlui zijn ze ideaal. zeker in combinatie met een netbook. als je thuis echt filmpjes wil gaan kijken kan je beter gaan voor een "gewone" beamer. zijn wel een stuk duurder. grootste nadeel aan deze kleine varianten zijn dat de beeldverhouding 4:3 is. alle films zijn tegenwoordig breedbeeld. (16:9)

de usb kabel kan je altijd nog verlengen. hij heeft geen afstandsbediening
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IS er misschien een goeie beamer voor rond de 100-230 euro?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.projectieschermen.com/beamer_s20.htm dit is mijn ervaring die goedkoopste beamer die goed te doen is. vooral fijn aan deze is dat de lamp lang mee gaat en nieuwe niet zo duur zijn.