hoe heet deze film?

het gaat over een man, die bij een eiland komt ofzo, en daar is iedereen heel klein, 2 mnd geleden denk ik wad er een reclame van. en je zag hem die kleine soldsten een boks geven, hij is een comedian in amerika en hij heeft een baard en lang haar. ik dacht dat die film guvellers travellers heette ofzo, maar op google zie ik niets daarvan,

alvast hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Gulliver's Travels met Jack Black.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel Gulliver's Travels. Je spelde het alleen verkeerd.

Lemuel Gulliver (Jack Black), een bezielde reisjournalist, krijgt een opdracht die hem in de bermuda driehoek brengt. Wanneer zijn schip vergaat vindt hij zichzelf aangespoeld op het verborgen eiland Lilliput, waar hele kleine mensjes wonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is Gulliver's travels. Gebaseerd op een heel oud boek, van Jonathan Swift. (2e link)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus, vooral omdat je de schrijver van het boek noemt.
Gullivers travels