Is de man die het vampier meisje helpt aan bloed in de film "Let me in" haar broer?

Het werd mij niet echt duidelijk. (Ik bedoel de man waarmee ze samen leeft en die mensen vermoord voor hun bloed)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De man is haar vriend.Maar vooral haar hulpje.Als je het boek leest ( zie foto) weet je precies hoe het zit.
Hij is verliefd op haar.Zij niet op hem,ze heeft hem alleen nodig.
Ik heb beide films gezien 'Let the right one in'(Laat de ware binnenkomen=ook de titel van het boek) en' Let me in.'
En het boek is echt een aanrader:
"Laat de ware binnenkomen" -schrijver:John Avide Lindqvist.
Daar wordt ook precies in beschreven hoe ze elkaar ontmoet hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen foto??
Ik snap niet waarom niet.
Nou ja,de info is voldoende.
(Ik snap soms ook niet hoe dat soms fout gaat,ik heb er meer mensen over gehoord)

Andere antwoorden (2)

Nee, dat was haar vriendje. Hij werd ouder, en zij bleef 12. De strekking van de film is eigenlijk dat de geschiedenis zich herhaalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die man was haar vriendje, hij werd ouder maar zij bleef 12.
Later bleef hij bij haar om bloed voor haar te halen. Daarom dat ze geen relatie wou met die jongen ( -> anders moest die jongen bij haar blijven heel zijn leven)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij blijft ook bij haar,hij neemt de plaats van de oude man in.