ik zoek film maar ik ben de titel vergeten...?

het gaat ongeveer over een jonge die zijn krachten leert kennen en dan leert hij een man kunnnen met ook krachten en die helpt hem dan..
in een van die stukjes zitten ze in een auto en dan doet die man zo'n trucje en dan zijn ze opeens ergens anders...

ik weet niet zo veel maar als jullie dit herkenen zeg dan de titel...

Toegevoegd na 11 uur:
Bedankt allemaal

uiteindelijk was het The Sorcerer’s Apprentice!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

The Sorcerers of Atlantis ?

Toegevoegd na 1 minuut:
The Sorcerers Atlantis bedoel ik

Toegevoegd na 5 minuten:
The Sorcerer's Apprentice (2010). Bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klinkt als Jumper (2008).