Weet iemand welke film dit is? Ik weet de titel niet heb eens een keer toevallig een stukje op tv gezien..

Van wat ik er nog vaag van afweet en gezien heb is, dat het zich afspeelt in een soort van groot gebouw/bunker waar er allerlei futuristische apparaten/machines zijn die dan b.v een haar van je afplukt en dan meet hoeveel procent je goed bent ofzo.
De hoofdrolspeler weet ik niet meer wie dat was maar hij krijgt een doping controle en dan koopt of verwisseld hij met iemand anders zn pis zodat hij dan goed uit de test komt. En waarom weet ik niet meer verder heb ik niet meer gezien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je Gattaca bedoeld met Jude Law.. Komt uit 1997
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ethan hawke in de hoofdrol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die bedoel ik :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaaaa super bedankt!!! Ga hem gelijk kijken! :)

Andere antwoorden (1)

Ik weet denk ik over welk film je het hebt, het gaat over een vent die volgens mij piloot wil worden maar niet kan omdat hij een hartafwijking heeft. Hij gebruikt de bloed/urine van iemand anders...

Ik zal er even over nadenken, weet de titel ook niet meer.