Welke film is dit?

Het is een film met veldslagen, een groot kenmerk is: De verdedigende partij zit achter een grote muur en dan zien ze s'nachts in de verte duizenden fakkels naderen , de verdedigers slaan direct alarm omdat ze denken dat ze aangevallen worden alle troepen verplaatsen zich naar dat gedeelte achter de muur omdat ze een aanval verwachten.

Wat blijkt , het waren honderden koeien met fakkels aan zich gebonden, nu zijn alle troepen in de val getrapt en is de rest van de muur vrijwel onbewaakt , waar de echte aanvallers gebruik van maken en binnen vallen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Spamelot! is goeie ouwe! moet je zeker zien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen film maar een musical
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee is een film!!! ken je film geschiedenis! Ouwe Peugeot fanaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gast, volgens mij ben jij abuis. De film waar de musical spamalot op gebaseerd is, is Monty Python and the Holy Grail
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foutief, LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Citaat: nee is een film!!! ken je film geschiedenis! Ouwe Peugeot fanaat! Lol. tis een opel corsa