wie weet de naam van deze film?

gaat over een jongen, die is tijdens babyzijn ter adoptie afgestaan, hij lijd een klunsig leven op school hij behoort tot de nerds ,

tot hij later het bericht krijgt dat zijn echte ouders zijn overleden een auto ongeluk ofzo weet het niet zeker ,

en hij erft erg veel geld een groot landhuis en een sexblad ,

is een comedy.

wie weet de naam van deze film ,
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

"Who's your daddy?" uit 2004.
Wanneer de, door zijn ouders onderdrukte, tiener Chris Hughes erachter komt dat hij allesbehalve populair is, besluit hij er iets aan te doen. Hij geeft een enorm eindexamenfeest. Dit feest zal zijn ware "coole" aard moeten bevestigen. Helaas loopt het niet zoals hij het gepland heeft. Hij is de wanhoop nabij op het moment dat hij hoort dat zijn ouders niet zijn echte ouders zijn. Zijn ware ouders zijn helaas overleden en laten hun gehele zakenimperium na aan hun enige zoon. Laat dit nou net een uitgevers-imperium zijn van het meest gewilde seksblad!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! +