Hoi, Ik zoek een titel van een filmalleen ben de titel en acteurs dus kwijt. Anders had ik hem wel gevonden. Kan iemand me helpen?

Het is een horrorfilm. Het gaat over jongeren die naar een 'opvanghuis' gaan omdat ze thuis problemen hebben met hun ouders. Zo had een jongen het probleem dat hij veel moest eten van zijn moeder. Maar goed, in het gebouw waar de jongeren dan komen is helemaal op geknapt. Behalve een zijde is nog in de oude staat. De jongeren lezen iets over de geschiedenis van het complex. Komen ze er achter dat vroeger die dokter mensen op een dodelijke manier geneestte. Zo worden ze nieuwsgierig en gaan ze kijken in het oude gedeelte. En dan worden ze 1 voor 1 vermoord door die dokter, want zijn lijk was nooit gevonden als ik me niet vergis. Einde van de film speelt af in het bos waar de moordenaar ook gedood wordt.

Hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben en dat een van jullie mij kan helpen ;)

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is 100% zeker: Asylum

(Die heb ik op dvd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk meteen aan" Crazy Eights"(2006)
Gaat over een groep jeugdvrienden die terug gaat naar het tehuis waar ze elkaar hadden leren kennen.(Zij zijn dus de "crazy eights")
Er zit ook een gestoorde dokter in.
Hoop dat hij het is !Ik heb hem op SyFy gezien,vorig jaar.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is hem niet..
Het is een film die rond 2006 uit was geloof ik..
Laurena erg bedankt voor je antwoord althans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oooh,jammer.
Ik hoopte dat hij het was.
Vervelend hè,als je er niet op kan komen.
Misschien weet iemand het en komt het antwoord nog.Je hebt niet nog meer info??