Waarom komt er een einde aan de Harry Potters films en boeken?

Ik heb vernomen dat er geen nieuwe boeken en films zullen uitkomen van Harry Potter, ik vraag me af waarom de bedenkers dit hebben besloten aangezien het een groot succes is met zeer veel fans en het is zeer winstgevend.
Dus een einde ervan lijkt me commercieel onverantwoord aangezien het bedrijf vele miljoenen links laat liggen die ze normaal gezien nog in de toekomst zou kunnen verdienen aan deze serie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik zou ook niet jaren met hetzelfde bezig zijn, het is ook leuk om een keer wat anders te doen. En trouwens, aan bijna alles komt een eind
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet... want het lijkt me gewoon dom om iets in de prullenbak te gooien wat nog eigenlijk veel miljoenen kan opbrengen, ik zou het in in ieder geval niet doen, maarja...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar jij hebt waarschijnlijk niet al miljoenen op de bank en zij wel. Dus die paar extra miljoenen heeft ze niet nodig :) En het verhaal was nou eenmaal afgelopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik betwijfel of er geen nieuwe boeken meer zullen komen, om eerlijk te zijn. Misschien niet in de echte serie zelf, die is immers al heel mooi afgesloten, maar wel eromheen. Zoals die boekjes over zwerkbal en baker de bard enzo.

Het beste antwoord

Er komen geen nieuwe films omdat er geen nieuwe boeken meer zijn.

Er zijn geen nieuwe boeken meer omdat de schrijfster daar geen zin meer in heeft.

De schrijfster (J.K. Rowling) hoeft zich voor haar toekomst financieel geen zorgen meer te maken. Ze kan haar geld niet meer opmaken.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De schrijfster van de Harry Potterserie heeft besloten geen boeken meer te schrijven Ze heeft er geen zin meer in. Ze had al een aantal jaren geleden met zichzelf afgesproken dat het 7 delen zouden worden. De reeks is af.
En geen boeken, geen films.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zij is al de rijkste vrouw van Engeland, dus voor het geld hoeft ze het niet meer te doen.

Toegevoegd na 2 minuten:
De schrijfster is trouwens J.K.Rowling, maar dat wist je vast al
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn nog wel plannen voor een harry potter-encyclopedie, maar dat is moeilijk te verfilmen..=P
De boeken zijn afgelopen omdat Harry na 7 jaar afgestudeerd is aan Hogwarts. De schrijfster vond dit een mooi moment om te stoppen met de boeken.
Kimath
12 jaar geleden
dit is nu een mooi voorbeeld van stoppen op het hoogtepunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op: J.K. Rowling is nog niet klaar met Harry Potter!
Ze werkt hard aan een nog geheim project met de naam Pottermore.

Van Nu.nl:

Schrijfster J.K. Rowling heeft een mysterieuze nieuwe website gelanceerd. Op de site is enkel de naam Pottermore zichtbaar.

Ook is een Twitteraccount aangemaakt onder dezelfde naam.

Op de website kan er doorgelinkt worden naar een Youtube-pagina door op de uilen te klikken.

Daarop wordt een filmpje van een klok getoond waarop er afgeteld wordt naar 23 juni. Dan moet er een aankondiging komen van Rowling.

Geen boek

Een woordvoerder van Rowling bevestigt dat de Harry Potter-schrijfster bezig is met een nieuw project, maar ontkent dat het om een boek gaat.

Ook is het project 'niet direct gerelateerd' aan Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2, de laatste Harry Potter-film die volgende maand uitkomt. "Meer kunnen we er niet over zeggen."

J.K. Rowling heeft eerder gezegd dat het 'hoogst onwaarschijnlijk' is dat er nog een werk over de tovenaarsleerling komt. Ze schreef in totaal zeven boeken over Harry Potter.