Hoe kan je een film (.avi) omzetten naar ipod formaat?

Dus dat ik de film op mijn ipod kan kijken heb de film al gedownload.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Met het gratis programmaatje http://www.handbrake.fr kun je de film omzetten naar het iPod formaat en dan met iTunes op je iPod zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurt altijd lang om een film te converteren, hoe sneller je computer is hoe sneller het converteren gaat.
Op zich vind ik HandBrake nog best snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is moeilijk te zeggen want dat verschilt per film, vaak zijn ze sneller klaar en sommige duren langer.
Dus laat die je nu hebt maar lopen en probeer bij de volgende film HandBrake.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snelheid is niet afhankelijk van het programma maar van je PC (CPU) en de instellingen.
Youtube downloader. Duurt wel even, maar het ligt eraan welke kwaliteit je kiest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst lezen dan antwoorden. Je gaat er van uit dat het filmpje op youtube staat, dat wordt nergens vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, bij mij kan je altijd twee opties kiezen; 1) vanaf youtube, 2) convert previously downloaded file. Dus eerst iets downloaden, daarna omzetten. Werkt prima.
Op een Mac gaat dat prima en snel met het programma Toast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of gewoon b.v avplayer downloaden dan hoef je niks om te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer DvdVideoSoft Daarmee kan je bijna alles omzetten naar welke formaat je wilt en het is erg makkelijk te gebruiken.. Heb het zelf ook en nog nooit problemen mee gehad