Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een film (.avi) omzetten naar ipod formaat?

Dus dat ik de film op mijn ipod kan kijken heb de film al gedownload.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
841

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Met het gratis programmaatje http://www.handbrake.fr kun je de film omzetten naar het iPod formaat en dan met iTunes op je iPod zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurt altijd lang om een film te converteren, hoe sneller je computer is hoe sneller het converteren gaat.
Op zich vind ik HandBrake nog best snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is moeilijk te zeggen want dat verschilt per film, vaak zijn ze sneller klaar en sommige duren langer.
Dus laat die je nu hebt maar lopen en probeer bij de volgende film HandBrake.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snelheid is niet afhankelijk van het programma maar van je PC (CPU) en de instellingen.
Youtube downloader. Duurt wel even, maar het ligt eraan welke kwaliteit je kiest.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst lezen dan antwoorden. Je gaat er van uit dat het filmpje op youtube staat, dat wordt nergens vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, bij mij kan je altijd twee opties kiezen; 1) vanaf youtube, 2) convert previously downloaded file. Dus eerst iets downloaden, daarna omzetten. Werkt prima.
Op een Mac gaat dat prima en snel met het programma Toast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of gewoon b.v avplayer downloaden dan hoef je niks om te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer DvdVideoSoft Daarmee kan je bijna alles omzetten naar welke formaat je wilt en het is erg makkelijk te gebruiken.. Heb het zelf ook en nog nooit problemen mee gehad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding