Waar speelt de slangenscene van harry potter en de steen der wijzen zich af?

Aan het begin van de film gaan ze naar de dierentuin en helpt harry potter een slang ontsnappen uit de dierentuin, maar waar is dat???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het me goed herinner is het in het boek de dierentuin van Londen. Als ik zou moeten gokken, zou ik zeggen dat ze het ook daar hebben opgenomen. Maar, zeker weten doe ik het niet. Je zou in de aftiteling van de film kunnen kijken welke locaties ze hebben gebruikt voor de film, vaak staat dit er wel in.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie ook mijn reactie op de vraag zelf. Zoals ik al vermoedde dus. Met bron erbij, dus een plus. :)