horror film met witte maskers?

een paar jaar geleden zag ik op tv een horror review waarin een paar mensen met witte maskers mensen vermoorden. Ik kan me nog herinneren dat er in het bos een huis stond waarin het gebeurd. Het is een redelijk vage uitleg van wat ik zoek, maar misschien weet iemand toch welke horror film ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Ik denk dat je "The strangers" bedoelt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Scream 1 100% zeker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreselijk enge film btw!
Waarschijnlijk frithay ( zoiets ) 13th
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je misschien The Strangers (2008)?

"After returning from a wedding reception, a couple staying in an isolated vacation house receive a knock on the door in the mid-hours of the night. What ensues is a violent invasion by three strangers, their faces hidden behind masks. The couple find themselves in a violent struggle, in which they go beyond what either of them thought capable in order to survive."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In eerste instantie denk ik aan friday the 13th, die al wat ouder is. Er is ook een vervolg (meer een remake) uit 2009.

Anderzijds is het maar één man met masker die de moorden pleegt. Voor de rest klopt het allemaal met wat je verteld.

Als tweede dacht ik aan 'The village'. Daarin zijn wezens met een wit masker, maar ze vallen een dorp aan, geen huis.

http://www.youtube.com/watch?v=Kq_B_ukrGKo

Natuurlijk zijn er ook nog de 'Scream' films, maar dat is ook niet echt in een bos, maar op een campus. Ze zijn ook zo bekend dat ik me niet kan voorstellen dat je ze niet kent.

http://www.youtube.com/watch?v=UTWf9QGdJCQ

Als hij er niet tussen staat, bekijk dan mijn bron eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk Scream