komt er nog een vervolg van de film dragonball zo ja wanneer??

Graag datum

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoopte van wel. Ik wil gohan haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahah
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was vroeger echt altijd verliefd op Gohan geweest! Moet het toch maar weer eens kijken :)

Antwoorden (1)

At a recent convention that James Marsters (Lord Piccolo) attended, he was asked if he would return for a Dragonball Evolution movie sequel. He simply responded yes and that there is still a high chance a sequel could happen.
If 20th Century FOX goes ahead and films a second Dragonball movie, would you return to keep your role as Piccolo?
James Marsters: Yes. They initially planned a trilogy for two more Dragonball movies to be made. I am still under contract for two more films and nothing has been cancelled. Although Dragonball Evolution did not exactly exceed fans nor the box office expectations, it still made a profit. It is highly possible that a sequel to Dragonball will begin very shortly, as everyone knows, we still want to provide DBZ as there is so much story to be told. I have been told in the past that a sequel was in fact green lit, and that fact has yet to change. I just hope Dragonball 2 will please fans as I will be very anxious to become part of it.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoo dat ze het bij alleen deel 1 houden... Vond dit een van de slechtste films allertijden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha helemaal mee eens! 3,2 op IMDB ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is deel 2 wel beter