wat is het speciale voorwerp van zwadderich in de harry potter films??

griffoendor heeft het zwaard ravenklauw het diadeem en huffelpuf de beker maar wat is nou van zwadderich??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Het medaillon
Het was een erfstuk van zijn moeder en later verkocht zij het, waardoor het via odius en oorlof, en een steenrijke oude heks bij voldemort kwam. Regulus zwarts stal het en gaf het aan knijster om te vernietigen. Levenius Lorrebos stal het toen weer en gaf het aan Omber. Daarna kreeg Haary het medaillon in handen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijn wel echt goeie jatters allemaal haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat viel mij ook al op toen ik het schreef XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor het antwoord ik had het ook ff gegoogled en inderdaad het medaillon is van zalazar zwadderich geweest

Andere antwoorden (1)

Het dagboek van marten vilijn wat ze in het 2de deel met een giftand hebben doorboord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het dagboek was 'slechts' een gruzielement. Dit was door voldemort tot gruzielement gemaakt, maar daarvoor was het een normaal voorwerp. Het was geen voorwerp van zwadderich.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
klopt niks van!