als ik een film download dam doet hij er heel lang over en blijft hij echt alleen maar op 0% staan hoort dit?

als ik een film download dam doet hij er heel lang over en blijft hij echt alleen maar op 0% staan hoort dit? ik gebruik als programma SoMud en als site: http://thepiratebay.org/
dus hoe kan ik het sneller en beter laten gaan? wil de film Rio. alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem even een ander programma, zoals uTorrent of BitTorrent, van dat programma dat jij gebruikt heb ik nog nooit gehoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is echt de moeite niet waard, die film.
Kimath
12 jaar geleden
Rio is best leuk, ik zou het niet in de bios kijken of kopen, maar als download kan het best ;)
Zeker als je nog kinderen hebt, die vinden de film geweldig.

Het beste antwoord

Waarom zoek je de film niet op bij torrentz.com
Daar vindt je de torrent sites met de meeste seeders.
Misschien gaat het downloaden met Bittorent sneller.
De onderstaande link is met NL ondertiteling en heeft veel seeders dus die is zo binnen;-)

http://btjunkie.org/torrent/Rio-2011-R5-DD5-1-NL-Subs-DMT/4358a5f81bb0256df6ebfa58b29d1be28a8f2ee890a4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super bedankt. heb nu bittorent en gebruik torrentz.com. bedankt!

Andere antwoorden (1)

Je zegt dat "ie er heel lang over doet", maar ook dat alles op 0% blijft staan. Dat het soms heel lang kan duren, daar is niks vreemds aan. Als er 1 seeder is en 200 leechers zijn, kan het dagen duren.

Als het een heel groot bestand is, dan kan het natuurlijk ook best een half uurtje duren, voor ie van 0% op 0.1% springt. Ik ken het programma SoMud niet, maar kun je niet ergens aan een icoontje zien, of je verbinding goed is? Ik gebruik Utorrent, en daar staat onderin de balk een groen icoontje met de tekst: "your network connection is working as it should". Als er iets niet in orde is, dan is dat icoontje rood.

Als er echt helemaal niks gebeurt, en ook na uren staat er nog steeds 0%, dan is er iets met je verbinding. Als je eerder wel goed kon downloaden kan het aan de verbinding met piratebay liggen (de tracker). Controleer in ieder geval nog even of er wel seeders zijn. Dat kun je zien bij de torrent op piratebay (meestal rechts in het scherm)

Helpt dat allemaal niet, probeer dan een ander p2p programma, of installeer je SoMud opnieuw. Je kunt ook nog kijken of de poorten wel goed zijn ingesteld. Succes!