zijn er boeken verfilmd van de schrijver chris ryan?

ik heb een aantal boeken gelezen van deze schrijver en ik vond ze er goed maar, ik heb gezocht of deze verhalen waren verfilmd maar ik kon er niks over vinden weten jullie of er boeken van hem zijn verfilmd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Chris Ryan is op het Discoverychannel regelmatig te zien in Chris Ryan's Elite Police. Hij volgt daarin verschillende internationale speciale politie-eenheden. Maar een verfilming van een van zijn boeken geloof ik niet

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ontdekte toch nog een film: The One That Got Away
http://www.imdb.com/title/tt0117250/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
erg bedankt voor het zoeke ik ga deze film zeker kijken.